WIE ZIJN WIJ

Opruimen en organiseren!

Het heeft altijd een rol gespeeld in onze levens. Al meer dan 25 jaar zijn we bevriend en hielden we vroeger al van opruimen, en structuur in onze levens. Allebei zijn we al jaren werkzaam in de zorg en vinden het fijn om anderen te helpen met organisatie en structuur te brengen in hun leven. We zijn bezig met de training professional organizer, aangesloten bij het NBPO en verwachten die binnenkort af te ronden. Beide zijn al vele jaren gelukkig met onze partners, kinderen en in ons werk. Uit ervaring weten we dat het soms lastig kan zijn om werk en privé te combineren. Omdat we altijd in de zorgsector hebben gewerkt hebben we met onze eigen ogen kunnen aanschouwen hoe moeilijk het kan zijn voor mensen om structuur in hun leven aan te brengen.

Door tijdgebrek hebben we daar nooit iets in kunnen betekenen. Dat we nu van onze passie ons werk gaan maken hebben we nooit kunnen bedenken. We zijn erg praktisch en oplossingsgericht, we kunnen je met veel enthousiasme en creativiteit adviseren en begeleiden. Zowel met het opruimen van je huis (ook bij overlijden van een dierbare) als ook bij je administratie, het helpen verkoopklaar maken van je huis etc. Als je onze hulp inroept beloven wij je dat je meer overzicht krijgt in je spullen, inzicht krijgt in je administratie en dat je dat tijd gaat besparen. Dus, orde in je huis, is rust in je hoofd!

– Ramborg Snitker

Onze werkwijze

Nadat je met ons in contact bent gekomen spreken we af bij jou thuis. Na dit gratis en vrijblijvend, inleidend gesprek van ongeveer een uur op de locatie waarin we jouw wensen en onze mogelijkheden worden besproken, ontvang je van ons een helder kostenoverzicht. We bespreken samen wat voor jou de beste aanpak kan zijn en maken een inschatting van het aantal benodigde uren. Jij beslist zelf over je spullen en behoud altijd de regie! We bespreken wat je met eventuele overtollige huisraad wilt doen. Ook bespreken we of je incidentele of structurele ondersteuning nodig hebt.